Naroči se na VIP zgodbice

Poslušaj me ;)

Z uporabo spletnega portala Blog69.si se strinjaš z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji ter potrjuješ, da si star/a več kot 18 let.

Pogosta vprašanja

Vrjamemo, da ste danes polni… Vprašanj seveda 🙂  Če odgovora ne boste našli med spodnjimi pogostimi vprašanji, pa vam bomo z veseljem odgovorili preko e-pošte ali kontaktnega obrazca.

FAQ - erotične zgodbice

Ali so zgodbice resnične?

Veliko ljudi piše erotične zgodbe iz svojih lastnih izkušenj, seveda pa obstajajo ljudje, ki v besede prelijejo svoja sanjarjenja in fantazije, saj je dogajanje v njih običajno precej bolj pestro.

Pri objavi se ne sprašujemo, ali je zgodbica resnična, saj zato ni nič manj vredna od ostalih 😉

Ali so avtorji resnični?

Velika večina avtorjev je resničnih oseb, ki pa zaradi zasebnosti pišejo pod psevdonimom. Včasih ima en avtor dva psevdonima, zaradi različnega stila pisanja zgodbice, kar pa nakazuje k profesionalnosti in usporobljenosti soustvarjalcev bloga69.

Nam želite poslati svojo zgodbico, izkušnjo ali pa samo sliko? Kar izvolite, vaši podatki bodo ostali skriti (če le tako želite).

Več o pridružitvi med avtorje blog69 si lahko preberete TUKAJ, ali pa kar objavite svojo zgodbico preko vašega uporabniškega računa. Erotična zgodbica more ustrezati standardom pisanja, in pridržujemo si pravico, da je ne objavimo.

Ali lahko postanem soustvarjalec zgodb na Blog69.si?

Lahko, več o tem si lahko prebereš TUKAJ.

Navodila za pisanje zgodbice pa najdeš TUKAJ.

FAQ - spletna trgovina

Kakšni so pogoji poslovanja v spletni trgovini Blog69.si?

Pogoji poslovanja

Spletno trgovino na Blog69.si upravlja eno izmed najbolj priznanih spletnih erotičnih trgovin v Sloveniji, katere lastnik in upravljalec je podjetje Spletna fuzija d.o.o.,  ( v nadaljevanu ponudnik/prodajalec/trgovec) Glonarjeva ulica 1, 1000 Ljubljana, Davčni zavezanec: DA, Davčna številka: SI14200724, Matična št: 3941523000.

Z nakupom enega ali več izdelkov, ki so objavljeni v spletni trgovini Blog69.si boste dejansko opravili nakup in sklenili kupoprodajno podgodbo s podjetem Spletna fuzija d.o.o., Blog69.si bo le posrednik vašega naročila in na nikakršen način ne sodeluje pri spletnem nakupu. 

Splošni pogoji spletne trgovine Blog69.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s prodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, če že vsebujejo davek in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne trgovine Blog69.si  ažurira in spreminja pogosto in hitro.
Cene so predstavljene kot Cena (ednina) in Akcijska cena, ki velja za artikle, ki so v akcijski ponudbi. Tako cena kot akcijska cena veljata za nakup preko spleta v primeru takojšnjega 100% plačila z gotovino.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • Plačilo z gotovino (pošiljko pošljemo priporočeno z odkupno vrednostjo),
  • Z bančnim nakazilom (po zaključku naročila nam plačilo nakažete preko svoje eBanke ali položnice).

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna na zahtevo.

Cene

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom Spletna fuzija d.o.o.  in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu “naročilo potrjeno”). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga:

43.č člen ZVPot (Uradni list RS št. 126/07) pravi:

Potrošnik ima 14 dni časa, da sporoči prodajalcu, da odstopa od pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navajati razloga. Blago mora potrošnik vrniti na svoje stroške v nadaljnjih 30-ih dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe. Prav tako se šteje za odstop od pogodbe, če potrošnik vrne prejeto blago v roku za odstop od pogodbe (14 dni) brez posebnega sporočila o odstopu. O odstopu od pogodbe nas lahko obvestite preko elektronske pošte trgovina@blog69.si ali preko telefona: 041 68 57 57.

Vrnjeno blago mora biti v originalni in nepoškodovani embalaži. Naslov za vračilo blaga je navedeno na obrazcu za vračilo blaga, ki je priloženo k pošiljki. Trgovec vrne kupcu kupnino za vrnjeno blago v roku 30-ih dni od prejema vrnjenega blaga.

Možnost vračila ne velja za video filme, če je odstranjen varnostni pečat, in za spodnje perilo, mrežaste obleke ter erekcijske črpalke v primeru, da je izdelek rabljen oz. so na njem razvidne sledi rabe, ni v originalni embalaži ali je ta spremenjena oz. kako drugače poškodovana ter manjka kakršenkoli sestavni del izdelka.

Več informacij si oglejte na strani s politiko vračil.  

Reklamacije, reševanje sporov 

Vsako reklamacijo ali pritožbo bomo poskušali rešiti kar najhitreje in predvsem v korist kupca. Reklamacije na kupljeno blago se upoštevajo v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot), ki pravi:

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

V primeru stvarne napake imate pravico zahtevati vračilo denarja, če naredite, kar vam veleva člen 37. a:

Člen 37. a
(1) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
(2) Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
(3) Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno,
kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca s katerim je sklenil pogodbo.

Člen 37. c
(1) Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

(2) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala,
nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Stroške vračila blaga v reklamiranje krije kupec, medtem ko stroške pošiljanja nadomestnega blaga krije trgovec.

Trgovec si pridržuje pravico do zavrnitve pošiljk z odkupnino.

Pisne reklamacije in pritožbe lahko naslavljate na naš elektronski naslov trgovina@blog69.si ali pa se na nas obrnete neposredno na telefonsko številko: 041 68 57 57.

V primeru reklamacije lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku za kolikor se je v času uporabe in zaradi uporabe artiklu zmanjšala tržna vrednost.

Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri kurirski službi GLS. Skupaj z GLS-om bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

V primeru reklamacije lahko kupec v skladu z zakonskimi omejitvami zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku za kolikor se je v času uporabe in zaradi uporabe artiklu zmanjšala tržna vrednost.

Garancija

Prodajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.

Prodajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45-ih dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom, če je to možno.

Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec pa z vračilom nima stroškov.

Pomembno!

  • Ko vračate artikel v reklamacijo ali garancijo prodajalcu (Spletna fuzija d.o.o.), morate priložiti obrazec za vračanje blaga, ki je v vsakem paketu spletne trgovine Blog69.si, ter kopijo računa.
  • Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Spletna fuzija d.o.o., Glonarjeva ulica 1, 1000 Ljubljana.
  • Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo).
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Če se vam porajajo dodatna vprašanja, vas vabimo, da nas pokličete na 041 68 57 57 ali nam pišete na trgovina@blog69.si.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne; prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb je na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Upravljalec trgovine:

Spletna Fuzija d.o.o.

Glonarjeva ulica 1
1000 Ljubljana
tel: 041 68 57 57
e-mail: trgovina@blog69.si
Transakcijski račun: SI56 1010 0004 9631 694 (Banka Koper)
Davčna št.: SI14200724
Upravitelj je davčni zavezanec
Priglasitev 31.1.2011 na okrajnem sodišču v Ljubljani, št. vpisa 2011/12865
Matična št.: 3941523000

Kako lahko na Blog69.si kupim erotične pripomočke ?

Zelo enostavno 🙂

Hkrati pa vas obveščamo, da Spletno trgovino na Blog69.si upravlja eno izmed najbolj priznanih spletnih erotičnih trgovin v Sloveniji, katere lastnik in upravljalec je podjetje Spletna fuzija d.o.o., Glonarjeva ulica 1, 1000 Ljubljana, Davčni zavezanec: DA, Davčna številka: SI14200724, Matična št: 3941523000.

Z nakupom enega ali več izdelkov, ki so objavljeni v spletni trgovini Blog69.si boste dejansko opravili nakup in sklenili kupoprodajno podgodbo s podjetem Spletna fuzija d.o.o., Blog69.si bo le posrednik vašega naročila in na nikakršen način ne sodeluje pri spletnem nakupu. 

Upravljalec spletne trgovine, podjetje Spletna fuzija d.o.o.  bo tako poskrbel za stik z naročnikom, pomoč pri nakupu, dostavo, morebitna vračila, reševanje reklamacij in ostale storitve, ki spremljajo proces nakupa v spletni trgovini Blog69.si.

POSTOPEK NAKUPA

Pri nakupovanju se uporablja virtualna nakupovalna košarica.

Izdelke se v košarico dodaja s pomočjo nakupovalne košarice pri vsakem izdelku.

Če želite izbrane izdelke videti, spremeniti njihove količine oz. jih odstraniti iz nakupovalne košarice, se premaknite na stran “V košarico”.

Ob zaključenem  popravljanju količin izdelkov in vašega izbora le-teh v košarici, pritisnite gumb “Poglej v košarico”, v kolikor želite izbrane izdelke kupiti.

Če želite izprazniti nakupovalno košarico, pritisnite gumb “Poglej v košarico” in pritisnite gumb s križcem pri izdelku, ki ga želite odstraniti (skrajno desno).

Najprej vnesite svoje podatke, ki bodo prikazani na računu. V kolikor želite dostavo naročenih izdelkov na drug naslov, prosimo, da na dnu strani označite polje “Naslov za dostavo je drugačen”. Na naslednji strani boste vnesli naslov za dostavo. Nato izberete način pošiljanja izdelkov. Na naslednji strani izberete način plačila naročenih izdelkov. V zadnjem koraku, na strani “Oddaj naročilo”,  pa vaše naročilo dokončno zaključite. Za oddajo naročila pritisnete gumb “Oddaj naročilo”. V kolikor je bilo naročilo uspešno oddano, Vam sistem na Vaš e-mail naslov pošlje kopijo naročila. V kolikor želite karkoli popraviti, uporabite gumb “Nazaj”.

S potrditvijo naročila kupec potrjuje, da se strinja s pogoji poslovanja. 

Kaj pa dostava?

Za začetek je potrebno omeniti, da bodo naročeni izdelki poslani v neoznačeni, diskretni škatli. Tako boste lahko “vsem na očeh” naročili darilo za partnerja, ki pa bo do zadnjega ostalo presenečenje. Tako tudi razni radovedneži in sosedje (tako smo pač slovenci :)) ne bodo opazili nič.

Blago, naročeno v spletni trgovini Blog69.si, ki jo upravlja podjetje Spletna fuzija d.o.o. gre na pot v najkrajšem možnem času. Če je na zalogi v našem skladišču, gre na pot običajno še isti dan.
Da bi naročene artikle dostavili kar se da hitro, bomo vedno izbrali najbolj optimalno pot. Za nas je to dostavna služba GLS, kar pomeni, da dostavo lahko pričakujete že naslednji dan.

STROŠEK DOSTAVE:

Stroški dostave so enotni za celo Slovenijo in sicer:

  • v primeru vrednosti naročila do 50,00 EUR in dostavo GLS je cena poštnine 3,90 €,
  • v primeru vrednosti naročila od 50,01 do 60,00 EUR in dostavo GLS je cena poštnine: 1,90 €,
  • v primeru vrednosti naročila do 60,00 EUR in dostavo POŠTNO LEŽEČE je cena poštnine: 3,90 €.

BREZPLAČNA DOSTAVA:

Stroška dostave ne plačate, če znesek naročila preseže 60,00 EUR, v tem primeru stroške dostave krije spletna trgovina Blog69.si.

OSEBNI PREVZEM:

Osebni prevzem je mogoč vsak delavnik od 9. do 16. ure, ob petkih od 9. do 15. ure. Prosimo vas, da predhodno pokličete na našo telefonsko številko 041 68 57 57 in se dogovorite za točno uro prevzema ter pozanimate, če je želeni izdelek sploh na zalogi, saj lahko njegov prevzem zagotovimo le tako. V primeru, da izdelka ni na zalogi, vas bomo ob prejemu novih zalog obvestili, tako da boste lahko naročeno blago prevzeli kasneje.

DOSTAVA DOPOLDNE – KAMORKOLI

Naš partner pakete dostavlja v dopoldanskih urah na naslov, vnesen ob oddaji naročila. Ker dostavna služba artikle dostavlja v dopoldanskih urah, se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov. Na primer v službo. Če si ob nakupu za način plačila izberete gotovinsko plačilo ob dostavi, vas prosimo, da poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine, pri tem pa pustite tudi kontaktno telefonsko številko s pomočjo katere bo v stik z vami lahko stopil kurir dostavne službe GLS ter vas obvestil o predvidenem času dostave.
Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, itd.), se s kurirjem dostavne službe GLS dogovorite o želenem času dobave.

Če se odločite za gotovinsko plačilo ob prevzemu in vam kurir GLS-a želi dodatno zaračunati provizijo na posebno položnico, ki je priložena pošiljki, je niste dolžni plačati. Če dostavljalec vztraja pri proviziji, naj ponovno preveri položnico, saj je vplačnina plačana po pogodbi. Znesek za odkupnino je enak znesku za plačilo, ki smo ga posredovali mi.

PAKET GRE OD NAS ŠE ISTI DAN

Seveda, če je blago na zalogi in če naročilo oddate dovolj zgodaj. Da bi nam to uspelo, upoštevajte naslednja priporočila:

  • preverite ali je artikel na zalogi (pri podatku dobava bo pisalo »na zalogi«),
    naročilo oddajte pred 13. uro,
  • Včasih telefonski klic pomaga zaobiti kakšno od teh pravil, ampak če je izjem preveč, potem pravilo ni več pravilo, zato prosimo za razumevanje.

Če artikla nimamo na zalogi v našem skladišču, bo na dostavo treba počakati kak dan dlje. V tem primeru upoštevajte naslednja pravila:

  • predviden rok dobave je izpisan v katalogu trgovine (gre za povprečen čas, v katerem uvoznik dostavi blago do nas),
  • če pri artiklu piše, da je nedobavljiv, to pomeni, da nimamo podatka o tem, kako hitro lahko artikel dostavimo; če tak artikel vendarle naročite, ga bomo poskušali najti in  ga dostaviti, če pa bomo neuspešni, bomo naročilo stornirali,
  • če naročite  več artiklov in bo čakalna doba za nekatere daljša kot za druge, vam bomo skušali artikle, ki so na zalogi, poslati takoj, ostale pa potem, ko bodo na zalogi; v tem primeru vam bomo morebitni strošek dostave zaračunali le pri prvi pošiljki, za kasnejše pošiljke pa bomo nosili strošek dostave mi,
  • če bo čakalna doba zelo dolga, vas bomo preko elektronske pošte sproti obveščali o ažurnih podatkih o predvideni dobavi; če se vmes kadarkoli naveličate  čakanja, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila in dostavili ostale artikle ali pa naročilo stornirali,
  • artikel lahko tudi zamenjate s primerljivim.

Za dostavo paketa poskrbi GLS, običajno naslednji delovni dan od dneva odpreme. Ob odpremi pošiljke boste prejeli obvestilo, da smo artikle že poslali na pot. Po elektronski pošti ali SMS sporočilu takrat prejmete tudi številko vašega paketa.

Za vse dodatne informacije nam pošljite elektronsko pošto.

Kakšne načine plačila omogočate?

Ob naročilu v spletni trgovini Blog69, ki ji upravlja podjetje Spletna fuzija d.o.o., omogočamo naslednje načine plačila:

  • Po povzetju – Pošiljko pošljemo priporočeno z odkupno vrednostjo.
  • S plačilom po predračunu – Pošiljko pošljemo po prejemu plačila z vaše strani.
  • S PayPalom ( več o tem na www.paypal.com)

Kupcu se izda račun z razčlenjenimi stroški in navodili (kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče).

Naročilo je  shranjeno na strežniku ponudnika, in je ob nakupu pposlano tudi kupcu na mail.

Cene :
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo izdajatelj računa kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Ali Blog69 sprejema vračila izdelkov?

Spletno trgovino Blog69.si upravlja podjetje Spletna fuzija d.o.o..

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA:

43.č člen ZVPot (Uradni list RS št. 126/07) pravi:

Potrošnik ima 14 dni časa, da sporoči prodajalcu, da odstopa od pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navajati razloga. Blago mora potrošnik vrniti na svoje stroške v nadaljnjih 30-ih dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe. Prav tako se šteje za odstop od pogodbe, če potrošnik vrne prejeto blago v roku za odstop od pogodbe (14 dni) brez posebnega sporočila o odstopu. O odstopu od pogodbe nas lahko obvestite preko elektronske pošte trgovina@blog69.si ali preko telefona: 041 68 57 57.

Vrnjeno blago mora biti v originalni in nepoškodovani embalaži. Naslov za vračilo blaga je navedeno na obrazcu za vračilo blaga, ki je priloženo k pošiljki. Trgovec vrne kupcu kupnino za vrnjeno blago v roku 30-ih dni od prejema vrnjenega blaga.

Možnost vračila ne velja za video filme, če je odstranjen varnostni pečat, in za spodnje perilo, mrežaste obleke ter erekcijske črpalke v primeru, da je izdelek rabljen oz. so na njem razvidne sledi rabe, ni v originalni embalaži ali je ta spremenjena oz. kako drugače poškodovana ter manjka kakršenkoli sestavni del izdelka.

REKLAMACIJE, REŠEVANJE SPOROV 

Vsako reklamacijo ali pritožbo bomo poskušali rešiti kar najhitreje in predvsem v korist kupca. Reklamacije na kupljeno blago se upoštevajo v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot), ki pravi:

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

V primeru stvarne napake imate pravico zahtevati vračilo denarja, če naredite, kar vam veleva člen 37. a:

Člen 37. a
(1) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
(2) Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
(3) Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno,
kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca s katerim je sklenil pogodbo.

Člen 37. c
(1) Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

(2) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala,
nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Stroške vračila blaga v reklamiranje krije kupec, medtem ko stroške pošiljanja nadomestnega blaga krije trgovec.

Trgovec si pridržuje pravico do zavrnitve pošiljk z odkupnino.

Pisne reklamacije in pritožbe lahko naslavljate na naš elektronski naslov trgovina@blog69.si ali pa se na nas obrnete neposredno na telefonsko številko: 041 68 57 57.

V primeru reklamacije lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku za kolikor se je v času uporabe in zaradi uporabe artiklu zmanjšala tržna vrednost.

Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri kurirski službi GLS. Skupaj z GLS-om bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

V primeru reklamacije lahko kupec v skladu z zakonskimi omejitvami zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku za kolikor se je v času uporabe in zaradi uporabe artiklu zmanjšala tržna vrednost.

GARANCIJA

Prodajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.

Prodajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45-ih dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom, če je to možno.

Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec pa z vračilom nima stroškov.

POMEMBNO!

  • Ko vračate artikel v reklamacijo ali garancijo prodajalcu (Spletna fuzija d.o.o.), morate priložiti obrazec za vračanje blaga, ki je v vsakem paketu spletne prodajalne Blog69.si, ter kopijo računa.
  • Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Spletna fuzija d.o.o., Glonarjeva ulica 1, 1000 Ljubljana.
  • Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo).
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Če se vam porajajo dodatna vprašanja, vas vabimo, da nas pokličete na 041 68 57 57 ali nam pišete na trgovina@blog69.si.

Ali bo moj paket prišel v diskretni embalaži?

Da, vsi paketi Blog69.si, ki jih pošiljamo so 100% anonimni, tako, da nihče, ki paket pogleda, ne bo vedel iz kje je prišel, niti kakšno igačko ste si privoščili 🙂  Sosedje bomo morda lahko nakup prepoznali le po vaših vzdihljajih ob uporabi naročenega 🙂

Imaš dodatno vprašanje?