Dotik hladne kovine je pričakala nepripravljena. Noževa konica se je dotikala točke pod ušesom v pregibu vrha čeljusti. Vrh noža je počasi drsel po liniji do vrata, močnejši pritisk konice pod brado jo je silil da dvigne glavo. Ni mogla. Samo za trenutek je konica zastala, se vtisnila v mehki predel pod spodnjo čeljustjo in nadaljevala pot do drugega ušesa.

Privezana na mizo se ni mogla premikati. Glava je imela pritrjeno z usnjenim pasom preko čela, lahko je le premikala oči v temi preveze. Drugi pas v obliki ”H” jo je pritiskal na mizo preko ramen ob vratu in pod pazduho, ne da bi ji pritiskal prsi. Usnjeni trakovi preko trebuha, kolen, gležnjev, zapestja in komolca so jo pritrjevali na mizo brez možnosti premika. Noge in roke so bile razširjena v sliko Leonarda da Vincijevega ”Ideal proportions of human”.

Kot profesorici jezika in zgodovine so ji bila dela Da Vincija urezana v spomin.

Konica se je obrnila, hlad kovine ploščatega dela noža je pričakala nepripravljena. Dotik noževe kline je dvignil dlake v pričakovanje. V tišini prostora in teme je lahko slišala le svoje dihanje in zvok rezanja dlak, katere je kaljeno železo sekalo na svoji poti. Koža, rdeča od puščic tuša z močnim curkom je bila občutljiva na dotik. Dlake v statiki napetosti in adrenalina, nemočnosti, so bile dvignjene v tisti strašni občutek mravljincev po hrbtenici. Vse bolj se je v mislih zavlekel strah.

Strah življenja je bil že dolgo prisoten v njeni psihi. Mlado dekle, fakultetno izobražena, izbirala je in zavrgla. Nihče ni bil primeren njenemu statusu, nihče ni bil princ na belem konju. Želela, občudovala je delavce, močni, golih prsi, kateri so delali na višini stavb, cestah. A strah od mišljenja staršev, sorodnikov, sosedov, sodelavcev je bil večji. Počasi so leta minevala, brala je knjige, romane, imela kakšno avanturo na morju. Bolj ko se je bližala Kristusovi številki, več je ostajala doma. Z razmahom interneta, ji ni bilo več treba v knjižnico. Počasi se je ob iskanju romantike v njo privlekla sivina. Slučajno ali vodena z radovednostjo je odprla stran grobega seksa, kjer močni visoki, mišičasti in obdarjeni vbadajo v žensko s svojim dolgim in ogromnim udom. Obleka deklet, žena, omamna, seksipilna ekstravagantna jo je mamila. V običajnih trgovinah je ni našla, v Erotične se ni upala zaradi strahu da bo videna in prepoznana. Uživala je sama v temi ekrana, globoko v noči gledala in brala zgodbe katere so ji dvigale željo za takimi trenutki. Našla je nekaj klubov, a iz strahu se ni upala vstopiti – lahko bi jo kdo prepoznal. Masturbirala je z velikim dildom, katerega je naročila preko interneta z dostavo v pp, odprt na pošti v sosednjem mestu, da poštar slučajno ne bi prepoznal kaj je v paketu.

V iskanju močnih emocij, želje, je brskala po internetu, ni se upala prijaviti – registrirat, čeprav je želela. Našla je strani katere so ji dale nepopisni užitek v gledanju in zamišljanju da je to ona. Ženske v črnem, moški v usnju, bičajo, vežejo, šibajo ženske in druge moške. Od straha da vedo kaj nosi v , samoti stanovanja, kakšne so njene izkrivljene želje se ni upala pogledati v oči sodelavcem v šoli, sosedom, staršem. Strah da bi nekdo izvedel je bil iz dneva v dan večji. Poslušala je kaj govorijo, če je bilo govora o seksu je zbežala iz pisarne. Študenti so ji bili sužnji, ves strah in jezo stresala je izza katedra.

Bila je strašna, zajebana , verjetno junfer po mišljenju sodelavcev, nedojebana i zlobna kurba po mišljenju študentov.

Rešite se straha s staro Japonsko metodo konice. Nikakor ji ni ta reklama, katero je dobila v spam, izginila iz misli. Osvoboditi se straha!

Konica je počasi drsela po koži, v stalnem kontaktu malo vtisnjena je posnemala dlake na svoji poti. Od vratu, preko ramen do vznožja prsnega griča, do vrha. Malenkost se dotaknila bradavice, zaokrožila okoli, rezala tiste male trde dlačice. Telo je zategovala, trebušne mišice so se stiskale v tem potovanju. Dotik konice v področju spoja prsi in telesa, v liniji za rezanje, ravnanje izbočenega. Strah od naslednje poteze se je odražal v napetosti telesa.

Vedel je. Vojak, izučen za specialne naloge, umetnik z nožem. Poznal je vsako reakcijo dotika noža na telo, moškega ali ženske. Ognjeno orožje povzroča strah , strah od smrti a končni efekt je rešitev. Dotik hladne kovine konice povzroča strah bolečine, rezanja, vboda. Dotik konice v predelu reproduktivnih organov, odpira usta moškemu in ženskemu telesu. Olajšanje v odmiku konice sprosti telo, možgani se osvobodijo napetosti, telo se prepusti, usta sama spustijo zvok v odgovor na vprašanja. Samo da konica ostane izven dosega dotika.

V vojni je izvršil vsak ukaz, v miru ni mogel. Izginil je, našli so izgorelo truplo. Bežanje se je končalo na Japonskem, v starem ribiškem mestu. Bogu za hrbtom. Znanje rokovanja z nožem mu je bilo v pomoč pri sekanju rib, gostilniških borbah in tekmah. V deželi kjer imajo nož, konica, razumevanje življenja in smrti nek drug pomen, v deželi Samurajev je dobil neka nova znanja, se naučil nekih novih stvari. Ob odhodu je od starega ribiča dobil v dar zlomljeno konico Katane.

Vrnil se je v rojstno deželo kot drug človek, odprl salon za masažo po stari Japonski tehniki. Združeno znanje za odpiranje ust, stara filozofija Japonskih modrecev in poznavanje erotike na Japonski način so bili vaba za mnoge.

Prišla je prestrašena, stalno se je obračala preko ramena. Ni ji dovolil da bi pobegnila, da zapusti studio. Vodil jo je od slike so slike, vrezoval besede v spomin, podzavest. S prsti dotikal živčnih vozlov, jo pripravljal na seanso. Ko je podpisala pogodbo je bila že v pred pripravljenem stanju.

Prvi od treh direktnih dotikov kože na kožo, kot je bilo v alineji pogodbe, je dotik dlani v rokovanju ob sklenitvi pogodbe.

Drugi je nepričakovan prijem pod ramena v položaj loma vratu in prvi dotik konice, kateri trenutek pred udarom strah omehča telo. Naslednji trenutek telo pade v ”stendbay”.

Privezal jo je v prvem delu studia, v Da Vincijevo sliko ”Idela proportions of human” v železno kletko iz obročev. Privezana v centru osi krogle je bila pripravljena na čiščenje. V vsakem obroču so bile šobe katere so z curki prekrivale telo kot pajkova mreža.

Prebudil jo je prvi dotik stotinje konic. Neprekinjena mreža tankih curkov gnanih pod visokim pritiskom, je prekrivala celo telo. Tisoč igel je bodlo kožo, povzročalo male vdolbinice, ploščilo prsi, bodlo po napeti koži zadnjice, odpiralo ustnice.

Kakor je dotik vode prišel iznenada, tako je tudi izginil. Ostal je samo občutek dotika igel, podzavestni občutek kateri je rdečil kožo, jo naredil občutljivo na dotik.

Dotik konice v pregib 4 in 5 rebra jo je vodil do sredine studia k mizi X oblike.

V prvi dotik nepomičnega telesa in starodobnim znanjem kovane in krvi kaljene konice, je iz prostora izginila želja realnosti in postala stvarnost dotika.

Ostri del rezila se je obrnil, v stalnem dotiku kože, za pol krožnega giba, zapustil spoj prsi in nadaljeval z britjem poddlake proti trebuhu. Sled gladko obrite kože se je končala v liniji popka, zaokrožila v dotiku konice okoli vozla nastalega prvim rezom živega bitja živemu bitju. Konica se je postavila vertikalno, se zavrtela v centru spoja maternega telesa, kakor da reže zadnjo vez do toplega zaklona v votlini nastanka.

Božanje po rebrih, trebuhu je sproščalo in pomirjalo. Dotik konice v center je zopet priklical strah. Z odmikom konice je strah izginil kot odrezan. Nov dotik v simetrično potovanje po drugi polovici telesa je vrnil občutek božanja, mešan občutek hlada in vroče želje.

Dotik konice v center bradavice ni povzročil strahu, dvignil je pritisk v krvi in željo. Mravljinci, občutek potovanja tisoč nog po hrbtni pletenici živcev se je širil od vratu proti odprtini pohote, odpiral vrata prihajajočemu valu.

Od vrha, najvišje točke telesa, vrha bradavice, je na svoji poti konica risala tanke linije po gladko obriti in nadraženi koži. Vrh tanke dolge konice je potoval v spiralnem kroženju do vznožja prsi, nadaljeval v ravni liniji proti centru trebuha, risal mejno linijo leve in desne polovice. Risal linijo  – simetralo različnih, zrcalno enakih polovic.

Tanka linija ostrega vrha je zaključila z usmeritvijo proti pregibu telesa in noge. Dotik hladne kovine v mehko notranjo linijo beder, je napel telo v vzdih. Vračanje vrha noževe konice po gladki občutljivi liniji bedra do spoja, prehod rezila preko venerinega griča, sekanje goste neurejene črne linije, je povzročil tresenje njenega telesa v krčih strahu, želje, ne kontrolirani občutek nemoči. V temi preveze, je nepomično telo reagiralo na dotike razdraženih živčnih vozlov, s trzanjem mišic kot da so pod napetostjo visoke voltaže.

Enaki dotiki na drugi polovici, so bili pomirjajoči, znani iz simetralno nasprotne poti. Pričakovani dražljaji nisi signalizirali strah, ali pričakovanje nepričakovanega. To mešanje neznanega in znanega je povzročilo divjanje krvi v telesu, adrenalin, željo. Pričakovanje nepričakovanega in uživanje v znanem.

Vedel je kaj se dogaja v mislih, psihi. Reakcija telesa mu je govorila, dajala znake. Bila je pripravljena na preboj in ekstazo. Pripravljena na ubijanje strahu.

Odmik konice jo je pognal v divjanje, zategovanje vezanega telesa. Sekanje, osvoboditev vezi rok, nog, glave, je ponovno povzročila strah. Strah na premikanje, strah na reakcije dotika konice. Vezana v področju bokov in rame se je lahko premikala, strah osvobajanja se je širil, zategnila je telo, prijela z rokami rob mize, prilepila noge na ploskev, čakal dotik.

Dotik konice, vbod v linijo pleksusa je pomiril še zadnje trzljaje strahu, v ledeno pričakovanje. Občutek dotika konice je zopet izginil, da bi ga v naslednjem trenutku začutila na vratu, v spoju prsnih kosti in mehkega nezaščitenega predela vrata. Ni občutila bolečine, niti strah, po telesu je poletel erotični naboj želje po dotiku vrha v vrh.

Pričakovala je dotik konice v vrh bradavice, želela, pripravljala se je na dotik.

Začutila je vrh konice kako se jo dotika, kako vstopa. Zaledenela se je v strahu občutkov. Občutek dotika vrha konice v tanko občutljivo kožo ustnic vagine, je prikoval njeno telo. Strah pred konico, se je v dotiku hladne ploskve v ustnice, menjal v željo. V željo po občutenju vrha noža v dotik končne točke preboja.

Kaplje znoja so se mu pojavile ne čelu, znoj koncentracije in predvidevanje premikov telesa. Telesa na robu, telesa vodenega z nekontroliranim občutkom želje in strahu.

Odpor katerega je čutil v vbodu v vagino, krčenje mišic v bran vstopa, je v dotiku hladne kovine počasi jenjal v počasnem  vstopanju tanke konice. Konice ki reže dlake v padu, konice katera v rokah umetnika vstopa brez poškodb, konice ki boža, budi željo, pomirja. Konica ki v nepravih rokah ubija, konica, katera v želji po preboju mej zavesti povzroča nepopisno bolečino ali nepopisni užitek.

Začutil je popuščanje mišic v osvobajanju uma od strahu, začutil je odpiranje telesa katero želi. S počasnim vbodom v globino, nežnim in počasnim gibom je potovala konica do dotika meje, do notranjega dotika vrha v tanko opno. Do vrha meje in s počasnim gibom nazaj do popolnega izvleka ob krik nepopisne želje po ponovnem vbodu.

S hitrim in kratkim dotikom se je dotaknil ustnic, porinil konico do refleksa obrambe, počakal popuščanje in nadaljeval do dveh tretjin vboda. S počasnimi gibi v vertikalo in trzljaji na mestu je božal klitoritis. Kratki vbod je ustavil na meji, v napetosti membrane in obstal. Začutil je kako notranjost objema tanko rezilo, kako ga želi fiksirati v položaji. Z gibom druge roke v premik ročice ob mizi je sprostil še zadnje spone varnosti, odpel pas v predelu bokov. Pas kateri je varoval telo da v želji po preboju ne gre naproti. Začutil je eksplozijo osvobojenega telesa, katero je dvignilo boke v srečanje s kopjem ekstaze. Izvleke ga je s svetlobno hitrostjo, povzročil nekontrolirano eksplozijo občutkov v telesu ki se je dvignilo v želji. Kriknilo.

Začutila je dotik konice ki vstopa v njo. Strah gnan podzavestnim spoznanjem da konica pomeni bolečino, rano, je nadvlada nepopisna želja po prebodu. Želja po vbodu, po dotiku meje. Sprostila se je v želji da objame hladno železo, da ga ogreje, da ga z vročino telesa razžari, mu z vlago ekstaze odvzame žilavost, da zmehča jedro.

Kratki vbodi in drgnjenje klitoritisa z ostrino tanke linije kovine, je dvigalo željo v njenem telesu do vrhov užitka. Osvobajanje spon varnega je občutila kot osvobajanje divje zveri, katera čaka trenutek nepazljivosti in napada najbližjega.

Osvobojena je v trenutku dvignila boke v želji da občuti končno točko konice ki prebada.

Krik v zapuščanju konice je spustila v trenutku dotika vrha v membrano globoko v njej.

Krik ki je izginil v smehu povzročenim z dotikom konice v vznožje prsi, v področje nad srčno črpalko.

Žgečka me je komaj izustila v smehu in odprla oči.

”No seansa je s tem končana, osvobojeni ste strahu. V kolikor vas še kdaj obide, bo z dotikom te konice v vrh malega prsta strah izginil.” Ji je govoril človek sedeč v fotelju ob kavču na katerem je ležala. Nudil ji je mali nožič, obesek za ključe v obliki katane. Dotik prstov ob sprejetju darila – tretji dotik kože.

Zahvalila se je in zapustila pisarno z napisom na vratih: ” Strah je ovoj okoli ničesar”

Vedel je da ne bo več prišla. Zaradi straha nič več, morda zaradi neke druge ”bolezni”, a za zdravljenje le te ima drugo plačljivo seanso s hipnozo.

Ob izhodu iz stavbe jo je presenetil kolesar kateri je skoraj naletel na njo. Začutila je toploto v spoju nog, vlago na hlačkah.

Odšla je direktno proti Erotic shopu, da si privošči novi dildo, novo perilo. Morda imajo kakega v obliki noža. Ob izhodu  je srečala sodelavca, starejši, pred penzionom, ki je vstopal.

”Kaj pa vi tukaj delate?” jo je zgroženo vprašal. ”Privoščila sem si novo igračko. A vi iščete novi film?” ”Da vas ni sram, tako urejena dama da vstopa v take prostore?” Zgroženo človek ki v temni vrečki nosi ducat sposojenih filmov iz istega prostora.

”Da ste me napolnili in zapolnili ko sem bila mlada, ne bi sedaj potrebovala nadomestek da me zapolni vi pa ne filmov o sanjah!”

Dvignila glavo in odšla vzdolž ulice proti domu: Brez sramu gledala mlade, visoke, goloprse delavce. Pomigala z ritko na žvižg starejšega delavca naslonjenega na lopato, z dlanjo objeto okoli lesenega ročaja v znanem gibu.

Obrnila glavo, nasmehnila, pomežiknila, izginila v ulici.

Glave so se obrnile v zvoku udarca lesenega ročaja ob tla. Oči so iskale lastnika lopate……..

By Timeonmayhand

Oceni prispevek

Oceniš ga s klikom na zvezdico 🙂

Povprečna ocena 4 / 5. Število glasov: 2

Prispevek še nima ocene, bodi prvi in ga oceni!