Saj vemo, da ni lahko. Poglejte, tudi mi smo rabili več let, morda tudi več deset let, da smo osvojili veščine tega zapletenega postopka. Učimo se na napakah, poskušamo, izživljamo se. Iskreno povedano, nisem čisto prepričan, kako ta evolucija samozadovoljevanja poteka pri ženskah, za moške pa lahko skoraj z gotovostjo trdim, da črni pas osvojimo tam nekje okoli 25. leta.

In ker res ne bi imelo smisla, da bi skrivnosti držali zase, jih tukaj nesebično predajamo vam, drage dame. In seveda … verjetno ne bom povzel vseh, zato fantje, komentarji so več kot dobrodošli, če ne skoraj nujni!

1. Začni s celo dlanjo. Ko (Če) je naš prijateljček še v mehkem stanju, nam paše, če celotno njegovo sosesko dražite s celo dlanjo. Saj veste. Malo do jajčk, pa vse do vrha. Tudi tam pri stegnih paše kot sam hudič.

2. Zgrabi ga “kot taprav dec”. Ne bo nas bolelo, brez skrbi in verjemite, da osrednji del drkanja kar kliče po močnem prijemu in stisku.

3. Ne pozabi na jajčka. To je malce bolj občutljiv del, zato pozor. Paše nam, če jim namenite pozornost, da jih pobožate. Ni pa nam lepo, da jih stiskate ali premetavate kot krompir. Jajčka so z namenom dobila takšno ime. So odlične, ampak občutljive.

4. Na poti do ritke. Poznate tisti predel, ki se od konca našega korenjaka podaja tja proti naši ritki. No, naj vam zaupamo to skrivnost. Tole je verjetno eden bolj zanimivih predelov našega trezorja, katerega drgnjenje neznansko paše in poveča erekcijo. Verjemite, poskusite. Še najbolje pa bo, če boste z eno roko obdelovale našega prijateljčka, z drugo pa ta predel. To, drage moje, so nebesa!

5. Pazi, da bo naravnost. Joj, če pa je kaj res neprijetno, pa je to drkanje postrani. OK, saj malce še gre, prosim pa vas, da vašemu dragemu vsaj v večjem delu časa, ko se igrate z njegovim korenjakom, privoščite raven in stoječ položaj.

6. Na koncu močno in srednje hitro. Če misliš, da je potrebno na koncu vklopiti turbo, se motiš. Primi ga močneje in malce pohitri tempo. Pravzaprav je v srednji fazi drkanja hitrost veliko bolj pomembna kot na koncu. Tukaj je važno, da ste pogumne, da ga ne spuščate, da si spočijete roko ali se javite na telefon. Prosim! To je naših 10 sekund, zaradi katerih se svet vrti.

7. Iztek. Ko atlet preteče šprint na 400 metrov, ga čaka iztek. Je tako? Še nihče se ni ustavil 10 centimetrov po ciljni črti. Tako gre tudi pri drkanju. Ko nam pride, ne rabite nemudoma iz pete prestaviti v prvo. Počasi. Tako kot v avtu. Iz pete v četrto, v tretjo, lahko še malo v četrto, nato v tretjo in drugo in počasi, morda po kakšne pol minute v prvo. In potem … in potem se ustavimo.

Vzemite tole kot skrajno dobronamerne napotke. Zdaj pa hitro trenirat!